16 Ocak 2008 Çarşamba

Doğalgaz Tesisat Firması ve Yetkili Servis

Halkımızda yanlış bir anlaşılma sürüp gitmektedir.Bu yanlış anlaşılma nedir?
Bunu size anlatmak istiyorum;
Doğalgaz ,kalorifer tesisatınızı firmanıza yaptırırsınız.Yaptırdıktan sonra hali ilede kombiniz veya sobanız yerine monte edilir.Kullanılan marka ile ilgili olan servis evinize gelip cihazınızı ilk kez çalıştırır ve bi arıza olmadığına dair form doldurur ardından da garanti sürecinizi aktivite etmiş olur.Bu aktivite garanti belgesine vurulan imza , mühür , kaşe , el yazısı ile olabilmektedir.
Vatandaşımız aradan belirli bi zaman geçtikten sonra cihazında sorun yaşarsa hemen doğalgaz firmasını arar.Bu yanlış bir uygulamadır ve boşuna zaman kaybı demektir.
Tüketicinin burada yapması gereken tekşey servise haber verip garantiden veya garanti dışı ise cihaz özel olarak anında yaptırmalıdır.
Doğalgaz firmasını araya sokmak kesinlikle zaman kaybını oluşturur.(Bu anlattıklarım mekaniksel bi arıza durumu için geçerlidir , kullanım ile ilgili sıkıntıda firmanıza başvurmalısınız.)

Bir kombiyi doğalgaz firmasının tamir etme yetkisi yoktur.Aynı şekilde diğer kullanılan malzemelerde (kombi , doğalgaz sobası ,şofben....v.s ) doğalgaz firmasının mekaniksel olarak müdahale etmesi yanlıştır.Cihazın garantisi dolmamış ise , garanti dışı kalmasına sebep olabilmektedir.

Kombi ,Doğalgaz Sobası ,Şofben , Radyatör gibi garantisi olan cihazlarda Lütfen yetkili servise başvurunuz.Bu en akılcı yöntemdir.

Hiç yorum yok: