16 Ocak 2008 Çarşamba

Kombi Dolabı Kullanımı

Herkese merhaba ,
Bu blogdaki ilk yazımı yazıyorum.Bundan sonrada burada yazılarımı yazmayı planlıyorum.
Herkesin merak ettiği bir konu üzerinde size yardımcı olmaya çalışacağım.
Kombi Dolabı Nedir ? Ne işe yarar ? Bu soruların cevaplarını evvela vermek isterim.
Kombi dolabı , balkonda bulunan kombinizin dış etkenlere mağruz kalmaması için arada koruyucu bir tabaka oluşturan bir sistemdir.
Bu sistem hali ile balkonda bulunan kombiler için mecburi kılınmıştır.Örnek olarak igdaş doğalgaz a.ş verilebilir.Muhafazası olmuyan kombinin bulunması durumda tesisatta gaz açımı yapmamaktadır.Bu nedenle ;
Balkonda kullanılan kombiler için bir muhafaza istemektedir.Muhafazanın sadece varlığıda yetmemekte , bu muhafaza üzerinde menfezler bulunması zorunluluğuda bulunmaktadır.
İnsanlarımız binlerce ytl ler vererek aldıkları kombilerini gerek asit yağmuru,gerek rüzgar ,gibi dış etkenlerden korumalıdırlar.Eğer bunu yerine getirmez iseler 1000lerce ytl leri boşa gidecektir.

1 yorum:

Osman kucuk dedi ki...

Selam öncelikle böyle bir imkan sağladığını için teşekkürler. Benim sorum şöyle, ben Erzurum ootu ilçesinde oturuyorum eve yeni doğalgaz çekilecek burası bazı seneler Eksi 25 dereceyi görüyor. Doğalgaz yeni geldi buraya ve herkes balkona yaptırıyor ama buranın doğalgaz şirketi her ne hikmetse şartnamede kombi dolabı zorunlu tutmuyor ( Trabzon'da bile istenmesine rağmen) balkon güneş görmüyor ancak sürgülü camekan balkon. Dolayısıyla ısı muhafazası Pimapen balkon gibi olması mümkün değil. Hatta sigara içmeye çıkınca sırtıma montumu giymek zorunda kalıyorum. Bence mutlaka dolap yaptirmaliyim. Size sorum şu neden şartnamede zorunlu kosmuyorlar, ve sadece dolap yeterli olur mu